Minister Cyfryzacji w ramach Programu Rozwoju Talentów Informatycznych na lata 2019-2029 zlecił realizacje zadania pn. „Mistrzostwa w Projektowaniu Gier Komputerowych – Cyberiada”. Jego celem jest wyposażenie studentów w kompetencje niezbędne przy projektowaniu gier w trzech głównych obszarach: game design, game development oraz experience design. Działanie to pozwoli studentom na zdobycie unikatowych kompetencji tak potrzebnych na rynku pracy.
Edycję Mistrzostw w roku szkolnym 2021/2022 prowadzi Fundacja Twórczości, Edukacji i Animacji Młodzieży „TEATRIKON” we współpracy z Polskim Centrum Badania Gier, Centrum Badań Gier Wideo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego, Uniwersytetem Morskim w Gdyni, Ten Square Games S.A. oraz Reality Unit Sp. z o.o. Zachęcam Państwa do udziału w tym przedsięwzięciu, które pozwoli studentom Państwa uczelni na zdobycie nowych, wyjątkowych kompetencji.
Korzyści płynące z projektu:
DLA STUDENTÓW_EK
* weźmiesz udział w serii darmowych szkoleń i konsultacji online pozwalających rozwinąć kompetencje w zakresie programowania gier,
projektowania mechanik oraz aspektów audiowizualnych
* skonfrontujesz swoje umiejętności w ramach game jamów, w których zmierzysz się z najlepszymi studenckimi drużynami z Polski,
* poznasz bezpośrednio twórców i twórczynie gier z renomowanych firm branży gamedev i będziesz mieć szansę na poznanie ich pracy “od kuchni”
* każda drużyna zakwalifikowana do Wypraw kwalifikacyjnych otrzyma gadżety i upominki o wartości 1000 zł
* koszty noclegów, wyżywienia i dojazdów pokrywają organizatorzy
* dziesięć najlepszych drużyn zawalczy w finałowym game jam o dodatkową nagrodę dla twórców najlepszej gry mobilnej
* trzy najlepsze drużyny Cyberiady wezmą udział w ekskluzywnych warsztatach u jednego z największych producentów gier w Polsce - studia Ten Square Games
DLA NAUCZYCIELI_EK AKADEMICKICH
* weźmiesz udział w serii szkoleń, wykładów i prelekcji dotyczących projektowania gier
* weźmiesz udział w cyklu warsztatów wprowadzających w podstawy tworzenia gier, wykorzystania gier w ramach pracy akademickiej, sposobów wspierania studentów
* otrzymasz specjalnie przygotowane kompendium wiedzy z informacjami, linkami do materiałów edukacyjnych i informatycznych
* będziesz miał możliwość konsultacji pojedynczego wydarzenia/działania popularyzującego gamedev oraz Mistrzostwa w projektowaniu gier komputerowych na swojej uczelni (spotkanie, artykuł na stronie uczelni lub mediach społecznościowych, konsultacje online itp.)
* po zakończeniu projektu dostaniesz dostęp do skryptów i programów nauczania
* za swoje zaangażowanie w opiekę nad grupami oraz działania animacyjne/popularyzatorskie na uczelni otrzymasz wynagrodzenie (min. 2000 zł)
Wszelkie szczegółowe informacje znajdują się na stronie webowej:
WWW.CYBERIADA.INFO [1] - co nie zmienia faktu, iż informacje względem rekrutacji, tak jak już Państwu wspomniałam, dla Uniwersytetu w
Białymstoku sygnowane są na maksymalnie uproszczonych i przyspieszonych zasadach, z uwagi na oficjalną współpracę oraz
umożliwienie rozwoju w zakresie zatrudnienia w sektorze technologicznym.
Projekt realizowany jest przez fundację Teatrikon, przy współpracy z wieloma wartościowymi partnerami realnie i czynnie zawodowo związanymi z polską oraz zagraniczną branżą IT, przy wsparciu Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego.
Wszystkim chętnym umożliwiamy kontakt z koordynatorem regionalnym, absolwentką Uniwersytetu w Białymstoku, Adrianną Gregorczuk,
emailowo, telefonicznie oraz przez projektowy kanał Discord. Wszelkie zapytania można kierować przez cały weekend oraz w poniedziałek włącznie do godziny 16:00.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / tel: 726-045-541